!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مطلب ارسالی ازzeust
من..پرم از نگفتن!

من... باز هم همان آواره ی شب های تهران... با همان زهرخندهای زجر آورش...اینبار به دنباله انتقام.




حواست باشه هرکسی زنگ قلبتو زد زود در رو باز نکنی
 
بعضیها مثل بچه ها مردم آزارن، زنگ میزنن و فرار میکنن !



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت15:41---2 شهريور 1391
سلام ابجى جانم یه نظر ميدم جان خودت فحشم نديااا من جند وقته به وبت سر ميزنم يعنى واقعا شخصيتت برام جالبه و همينطور نوشته هاى واقعا جذاب و در عين حال غم انكيز و تامل برانكيزن ولى خب من فكر ميكنم شخصيت واقعيت اينجورى نيست يعنى مطمينم تو مثه بقيه دخترا لطيف و جذاب و دوست داشتنى هستى يعنى دوست دارى خودت رو خشن نشون بدى ولى ماهيت وجودت اينجورى نيست يعنى هيج انسانى نميتونه اينجورى باشه اينا رو نكفتم كه نصيحتت كنما خيلى دلم ميخواست شمارمو بزارم باهات بحث كنم يا حداقل بات حرف بزنم ولى فكر كردم شايد تصور كنى ميخوام بات دوست بشم و مخ زنى كنم و از اين حرفا و ازم بدت بياد ولى جون دوست ندارم كسى راجع بهم اينجورى فكر كنه واسه همين ترجيح دادم نزارم اما ايميلم هست خواستى بم سر بزن - من هميشه به وبت سر ميزنم و نظر ميزارم فقط خواهشا اكه خواستى فحشم بدى فحشاى ملايمم بده - برات بهترين ها و زندكى سرشار از عشق رو ارزو ميكنم ابجى جان خواستم نظرمو خصوصى برات بفرستم يادم رفت عمومى فرستادم تو نظرات نزارش - موفق باشى
پاسخ:ظاهرو باطن همینم!!!!!!


سینا
ساعت15:40---2 شهريور 1391
سلام ابجى جانم یه نظر ميدم جان خودت فحشم نديااا من جند وقته به وبت سر ميزنم يعنى واقعا شخصيتت برام جالبه و همينطور نوشته هاى واقعا جذاب و در عين حال غم انكيز و تامل برانكيزن ولى خب من فكر ميكنم شخصيت واقعيت اينجورى نيست يعنى مطمينم تو مثه بقيه دخترا لطيف و جذاب و دوست داشتنى هستى يعنى دوست دارى خودت رو خشن نشون بدى ولى ماهيت وجودت اينجورى نيست يعنى هيج انسانى نميتونه اينجورى باشه اينا رو نكفتم كه نصيحتت كنما خيلى دلم ميخواست شمارمو بزارم باهات بحث كنم يا حداقل بات حرف بزنم ولى فكر كردم شايد تصور كنى ميخوام بات دوست بشم و مخ زنى كنم و از اين حرفا و ازم بدت بياد ولى جون دوست ندارم كسى راجع بهم اينجورى فكر كنه واسه همين ترجيح دادم نزارم اما ايميلم هست خواستى بم سر بزن - من هميشه به وبت سر ميزنم و نظر ميزارم فقط خواهشا اكه خواستى فحشم بدى فحشاى ملايمم بده - برات بهترين ها و زندكى سرشار از عشق رو ارزو ميكنم ابجى جان - موفق باشى

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| |شیدا| |